Omschrijving
http://www.kantoornieuwenburg.nl
Wat wij doen:
Kantoor Nieuwenburg vindt zijn oorsprong in 1941. Grondlegger van het kantoor was destijds de heer Hoogerwerf. Nadien heeft de heer E. Veen het kantoor onder zijn eigen naam voortgezet. Sinds 1993 draagt het kantoor de naam Nieuwenburg, naar de voormalige eigenaar de heer J. Nieuwenburg, die vanaf 1973 tot en met 2011 op het kantoor werkzaam is geweest.
In 2006 is Liesbeth Nieuwenburg samen met haar vader J. Nieuwenburg een firma aangegaan onder de naam v.o.f. E. & J. Nieuwenburg. Op 31 december 2011 is de heer Nieuwenburg uit de firma gestapt. Vanaf deze datum zet Liesbeth Nieuwenburg het bedrijf voort onder de naam Nieuwenburg, Administratie- en Belastingadviseurs B.V.
Door de jaren heen heeft kantoor Nieuwenburg een uitgebreide klantenkring opgebouwd. Nog steeds is uit ons klantenbestand af te leiden welke route de heer Hoogerwerf in de jaren 40 reed om klanten aan zijn kantoor te binden. Onze klanten zijn tevreden en daardoor trouw aan ons kantoor.
De kleinschaligheid van ons kantoor heeft het voordeel dat persoonlijk contact is gewaarborgd. Samen met onze vijf medewerkers, die reeds vele jaren bij ons kantoor werkzaam zijn, nemen wij voor u de administratieve- en fiscale werkzaamheden uit handen. U kunt er vanuit gaan dat wij ons voor de volle 100% inzetten.
Ons kantoor is aangesloten bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingadviseurs (NOAB). Het NOAB-keurmerk staat voor waarborg van kwaliteit. Ons kantoor wordt door NOAB periodiek gecontroleerd op werkwijze en kennis. Ook zijn we verplicht tot het jaarlijks volgen van vakgerichte educatie. Er is een NOAB-adviesgroep waarin fiscalisten, accountants, advocaten en arbeidsdeskundigen werken.
Daarnaast is ons kantoor klant bij Fiscout. Fiscount is een samenwerkingsverband van fiscalisten, juristen en accountants. Hun klanten zijn eigenaren en medewerkers van kleine tot middelgrote accountants-, belasting- en administratiekantoren. Fiscount ondersteunt ons met praktijkgerichte (vak)informatie, educatie, levert advies en ondersteunt bij juridische zaken en complexe fiscale zaken.Openingstijden:
Maandag : 08:30 - 17:00
Dinsdag : 08:30 - 17:00
Woensdag : 08:30 - 17:00
Donderdag : 08:30 - 17:00
Vrijdag : 08:30 - 17:00
Zaterdag : gesloten
Zondag : gesloten
Nieuwjaarsdag : gesloten
1e Paasdag : gesloten
2e Paasdag : gesloten
Koningsdag : gesloten
Hemelvaartsdag : gesloten
1e Pinksterdag : gesloten
2e Pinksterdag : gesloten
1e Kerstdag : gesloten
2e Kerstdag : geslotenService:
Afspraak aan huis mogelijk, Geen voorrijkosten, Gratis kennismakingsgesprek, Gratis offerte
Toegankelijkheid:
Begane grond, Faciliteiten voor blinden, Gehandicaptenparkeerplaats
Diensten:
Aangifte / belastingaangifte, Administratie, Begeleiding, Belastingadvies / fiscaal advies, Estate planning, Financiële planning, Juridisch advies, Loonadministratie / salarisadministratie, Online boekhouden, Second opinion
Specialismen:
Aangifte inkomstenbelasting, Bedrijfsadministratie, Bedrijfsopvolging, Begeleiding bij opstellen ondernemingsplan, Begeleiding bij opzetten administratie, Begrotingen / prognoses opstellen, Belastingadvies, Bezwaar en beroep, Boekhouding, Dividendbelasting, Erfbelasting, Facturering, Financiële administratie, Inkomstenbelasting, Inkomstenbelasting verzorgen, Jaarrekening, Jaarrekening opstellen, Loonbelasting, Omzetbelasting / BTW, Overdrachtsbelasting, Personeelsadministratie, Salarisadministratie / loonadministratie, Schenkbelasting, Startersbegeleiding, Successierecht, Tussentijdse rapportages / analyses opstellen, Vennootschapsbelasting, Vennootschapsbelasting verzorgen, Vermogensbelasting
Doelgroep:
Bedrijven, MKB, Particulieren, Starters, Stichtingen en verenigingen, ZZP
Aangesloten bij / Certificering:
NOAB, Register belastingadviseurs